Every day I awake, awake in a different shade

Allting ligger och flyter.
Lönen inkasseras på Tisdag och den är välkommen.
Hösten 2010 är väldigt oviss för tillfället.
Blev besviken till en början, men vem skulle inte bli det?
Ens framtida plan rivs sönder.

Antingen får jag börja om eller göra ett nytt försök till våren.
Tills dess njuter jag faktiskt av arbetet. Mormors besök här över sommaren tär på mina nerver och mitt humör en hel del, så känner mig mer avslappnad på jobbet än hemma. sjukt men sannt.
Sandra blev glad över sin födelsedagspresent/flyttpresent! haha Hon riktigt lyste upp när hon insåg att det var samma i lådan som det stod på utsidan ♥ Kommer sakna dig när du flyttar hjärtat!


Laleh - Simon Says

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja men jag blev ju så glad :D hihih jag kommer sakna dig också, men vi får försöka träffas så mycket som möjligt<3

2010-07-27 @ 16:10:17
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0