fyra dagar kvar :)

Fyra dagar kvar!
Idag (söndag), Måndag, Tisdag, Onsdag, Sen är det TORSDAG! och det innebär konsert i Linköping stad och Lars Winnerbäcks Turné premiär på Stångebro!!!

Tanken på detta får de resterande tre jobbdagarna att gå extremt mycket fortare!
Helgen har jag knappt märkt av att jag jobbat. Hade varit lika utslagen och trött som om jag hade varit ledig :P
Är jag ledig och har mer pengar jag vet att jag kan spendera utan att känna någon skuldkänsla för är risken bara att de tar slut.  Tyckte det var lite kul när en anhörig till vår patient som är väldigt flitig besökare utropade till mig idag: Är du här idag igen!? Är du aldrig ledig?
Hahaha Typ inte nej :P



Bilder på Lars från 3/11 i Arena Skövde som jag såg med Sandra

Sitter just nu och spanar på mobiler på Katshings hemsida och har stor jävla lust att beställa hem en Sony Ericsson Vivaz!
Men funderar på om jag ska nöja mig med en mobil för halva priset som är näst intill lika i funktionerna,
dock att den dyrare är snyggare, kan använva vilka hörlurar jag vill, bättre kamera, minne m.m.
När jag fått nästa lön skulle jag lugnt kunna med att köpa den dyra, men jag vet inte om jag orkar vänta.
Men beställer jag nu kommer jag bara känna mig oansvarig som inte kan hålla i mina pengar,
även om jag nu får en del över :P
Har ju sagt att jag ska köpa mobil när jag fått nästa lön....
hmm
får tänka över saken lite..


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0