It was a nice dream..

Jag minns min dröm från inatt. Den var så underbar!
Drömde att jag kom hem efter en hyfsat bra dag på jobbet och såg att jag hade fått ett brev.
Jag öppnade det och där stod det att jag kommit in på högskolan.
Jag förstod inte först vad det stod, men när min mamma såg vad som stod och skrek av glädje och kramade om mig så fattade jag att det var antagningen.
Minns att jag sprang runt i hela huset och skrek i min dröm.

Åh, vad jag önskar den drömmen var verklighet!!!


Idag firas pappas födelsedag. Hela 66 år blir gubben idag, och inte fan har han blivit mindre envis för någon dag som gått. Men han är bäst, älskar min pappa för hans envisa och lite tjuriga humör ibland.
Han fick en nästrimmer av mig xD hahaha
Han har gjort om våran badtunna till jacuzzi-badtunna igår. Det blev rätt häftigt!
Nu är det bara ledighet och bra väder som fattas sen är det perfekt!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0