Jag föll för frestelsen tillslut...

Igår kväll när jag kom hem från jobbet så kunde jag inte hålla emot när jag tittade på mobilen jag vill ha.... tillslut frågade jag mamma, vilken färg är snyggast.. osv.. nu är den snart i min hand :P  hahaha
så mycket kontroll har jag över mig själv.

Denna helgen är jag ledig!! Jobbade igår kväll och det kändes som det var precis vad jag orkade med. Torsdagen tog kol på mig! Men det var så jävla värt det! Kom hem vid två tiden från Linköping och jobbet börjar 15 dagen efter... bra tajmat! :)

Nu är jag ledig fram till måndag 15.00 :D Ohhh det ska bli så skönt!
Trots att det ikväll blir slut på friden för ett par veckor frammåt. Mormor landar nämligen i Gbg halv 7 ikväll... Det ska bli kul att träffa henne igen, trots med allt det hör till :P
Sjukt varmt idag! Trodde bara det var mitt rum som var instängt när jag vaknade.. men det är tillochmed varmare ute!!! URK!
Jag vet att man inte ska klaga på värmen nu när den är här :P men ändå, vill ju kunna orka göra något :P

Ikväll blir det Eclipse bio med Maya baja! :D


Melissa Horn var en av förbanden

Han började spela några låtar själv med sin gitarr. Kom Änglar var en av dem. Får rysningar bara jag tänker på det!

Grymt drag sen när bandet drog igång!

Kunde ha varit "under månen" men det var det inte.. Älskar ljus och bild effekterna!

"Jag får liksom ingen ordning" förvirrande effekter :P


Sammanfattningsvis en helt underbar konsert! Blandat med hans äldre låtar som Kom änglar, nån annan och åt samma håll till hans nyaste singel Från kylan in i värmen!
Helt underbar turnépremiär som avslutades med fyverkeri! ca 15000 uppskattade vi det till som var där :)
vill ha igen!! <3



Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0