I keep dancing on my own....

I'm just gonna dance all night
I'm all messed up, I'm so out of line
Stilettos and broken bottles
I'm spinning around in circles


Robyn - Dancing on my own


Kollade på reprisen av sommarkrysset häromdagen, bara i förbizappandet som vanligt av vårt futtiga kanalutbud och fick höra denna låten som berörde mig så!

Det är mig hon sjunger om.

Efter de senaste dagarna så känns det verkligen som om jag bara ska fortsätta dansa själv. Och jag känner mig lycklig över det!
Inte för att jag tror på det, som jag egentligen vill drömma mig iväg till, där vi ligger i varandras armar, så måste jag tänka realistiskt och för en gångs skull känns det inte hjärtekrossande. Inte heller tänker jag på Mats längre, inte saknar jag honom heller.

Nu väntar framtiden på mig och jag är påväg.
Måndag börjar arbetet i 10 veckor sen hoppas jag på en plats på Hälsohögskolan till hösten, annars tror jag att jag säkert är välkommen tillbaka till KSS :)

puss på er alla ♥


Kommentarer
Postat av: sandraa

Låter bra vännen! jag dansar här vid sidan om dig så länge<3

2010-06-10 @ 12:16:49

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0