This is it!

Nu är dagen över, och vilken dag sen!!!
VILL HA DEN IGEN OCH IGEN OCH IGEN OCH IGEN!!!!!!!!!!!
Varmt som fan, halvfull törstar ihjäl i värmen, skriker sig hes redan på champangefrukosten, spiller champange över hela klänningen, tappar "liten stark" glaset jag fick av sandra i marken :( , galet i hörsal D , fick stipendie på brunchen på 1000 spänn!?, vingla till arenan och få värmeslag där medans folkmassan bara blev större och större utanför, springer ut och tappar bort mig i vimlet, åker kortegen genom stan, trängs på vagnen, törstar ihjäl, tappar hälften av allt som hänger runt halsen, stereon pajjar under kortegen, men sen plötsligt funkar den igen?, halta till att bli hämtat av mamma i våran tillbucklade bil, solstingssymptom, vill sova, sover, åka iväg till Mayas förfest och vakna igen, ut till husarens tillsammans med en underbart taggad klass, hoppa och partyfeeling på husaren, hittade emil, och gick iväg med emil....., vingla hem och är LYCKLIG!!!!


gårdagen i korthet, måste åka och hämta min mössa och kamera hos Maya så fler bilder kommer senare :)
Nu ska jag mumsa på lite smörgåstårta som blev över från igår och bara softa och nyktra till.
Imorgon är det bal på g och hoppas allting har löst sig tills dess, det gjorde det mesta till igår som jag var orolig över!

TACK FÖR EN UNDERBAR STUDENTDAG!!!
DET HÄR HAR VARIT DEN BÄSTA DAN I MITT LIV!!! ♥


Bild från skumpartyt i onsdags på Mikaela, Maya, jag och Magnus

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0