Dags att gå och lägga sig?

Hahaha sitter här och lyssnar på när mamma sjunger i duschen♥ Hahaha finns ingen som är så underbart konstig som hon, men ändå så klok och förstående på samma gång!
När jag blir stor vill jag bli som hon!

Har ätit min egna variant av Fish 'n chips till TV:n som visade "Kärleken checkar in" med Jennifer Lopez.
Riktig gammal goding från 2002!
Får mig att tänka på de tider när jag och Amina tävlade om vem som kunde lära sig hennes låt "PLAY" utantill. Det var tider det!





Nu kom mamma precis förbi datorn och gjorde någon slags magdans-moves framför mig! HAHAHAH!
"Det är tur att man kan glädja någon" är hennes kommentar till mitt asgarv!!♥

Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Amina

Herregud, det var allt tider det :)

2010-03-28 @ 18:21:12

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0