Heartbreak Warfare

Började dagen tidigt för att möta upp med sömmerskan på Cam's för att sy in min balklänning.
Inväntade Maya och Martina för luncha på Gräddhyllan och passade på att köpa ett par nya solbrillor från Åhlen's till sommaren när jag ska glida runt i bilen!
Även en fin vårig blå klänning från Jndiska, lite roligt påskpynt till mamma från Lagerhaus och även lite godis till mamsen!

Följde med Martina på drop in tatuering hos "Magic Man"! Haha det var en upplevelse i sig att se Martina stegvis bli så nervös så hon svettades litervis och höll på att dra sig ur. När Peter och Cissi kom in kunde hon inte backa ur xD
hihi

Dags för min första med snart kanske? Har nästan bestämt mig för vad det ska vara, men för tillfället är jag en fattig student så det får vänta till efter sommaren då jag jobbat ihop lite pengar :D


I dagens påskägg ligger John Mayers gudomliga "Heartbreak Warfare"
Guld på hans musik ♥




Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0