Innan mörkret faller

"ska jag lämna några varma rader.... "

Helt jävla underbart att sitta och lyssna på Winnerbäcks låtar när man sitter på altanen i vårsolen och gottar sig!
Har precis suttit och klippt ur foderdelarna till min studentklänning och den kommer bli så jävla snygg! Den kommer passa perfekt ihop med min snygga mössa jag fick igår!
Tänk att en mössa kan få en att tro på framtiden!
Kan se mig själv om ett år, om två år och mer!
Känns så jävla rätt!!

Nej, nu ska jag inte låta datorn distrahera mig från att sitta ytterligare en stund och njuta på altanen!
Puss





Kommentarer
Postat av: sandra

Snygt du har gjort på bloggen då:D Igen!;P hehe STUDENTMÖSSA IS THE SHIT!

2010-03-21 @ 10:53:05

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0