Oj oj oj!

Hahah fick en chock av att jag hade fem hela kommentarer när jag kollade in här!  
Kul att nytt folk hittar fram!

Dagen har varit mycket fram och tillbaka och känns som jag inte fått något gjort.
Eller jo, jag har simmat 1 km på badhuset, det är det enda jag kan lägga till mina meriter!
Har hunnit sitta på Pim's både en och två gånger idag.
Först med Igge och Lena, sen med Maya och Martina!

Trevligt trevligt, men inte för min studentplånbok dessvärre :(
Måste ju spara pengarna till 16e mars, då jag har bokat in massage på "nya Arena Skövde"
Fan vad jag saknar massagekursen jag gick förra året! Fick massage en gång i veckan på skoltid!
Det blir inte mycket bättre än så!!!

Våren är sakta men säkert påväg!
Har suttit och gottat mig i solen både igår och idag på altanen!
Helt jävla underbart!
Jag bjuder på en vårbild från 2008!


Sandra, jag och Lena ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

Det gillas;P

2010-03-08 @ 08:57:06
Postat av: Anonym

antar att du bjuder med mig på massage? :)

2010-03-15 @ 22:50:28
URL: http://raaaas.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0