Seems like I should be getting somewhere

 
 
Efter en filmkväll hemma hos Igbale med de båda Twilight filmerna har jag blivit helt såld på det! Har inte haft något intresse för den innan, men nu kan jag inte sluta tänka på dem. I'm Stuck!!!




Påsklov och även mitt sista lov i gymnasiet!! Känns jävligt gött! Imorgon blir det till att åka till Tibro med projektarbetet. Min tur att hålla i vattengympan! :D
denna gången verkar det dyka upp mer folk än innan! Två tummar upp! (Y)(Y)






Bought a ticket for a runaway train
Like a madman laughin' at the rain
Little out of touch, little insane
Just easier than dealing with the pain

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag smsa med Maya förut, så hon plockar upp mig vid rese imorgon:) Jag är där vid 15.20!

2010-03-29 @ 22:23:46
URL: http://jelversson.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0