Tycker inte om detta

Ja, men vad härligt! Mimmi inne på sjukhuset IGEN!
Hon var här i söndags, då "somnade" hon typ var femte minut, troligen "tia- attacker".
Igår skulle mamma och hon åka ut och handla, men då orkade hon inte det. Kände sig snurrig i huvudet.
Idag kom hon inte ens upp ur sängen! Pappa och min faster har varit där hela eftermiddagen/kvällen idag och fick reda på nyss att de har åkt in till akuten för att hemtjänsten inte kan utföra någon mer vård i hemmet?
Ja, men det tar ju bort själva problemet, skicka vidare dem bara, låt någon annan ta hand om problemet bara!

Så nu försöker jag slappna av för att kunna sova snart för hoppningsvis. Får väl sno tillbaka spikmattan från mamma igen.
Väntar på att höra av mer från pappa, antingen att han kommer hem eller ringer. Spelar ingen roll, vill bara veta vad som händer.
Visste att det var på gång, har vetat det i flera månader. Men när det väl händer så är man ändå inte förberedd. Man kan nog aldrig bli förberedd på något sånt här.


Carpe diem ~ fånga dagen, så gott det går.


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0