Vi räcker inte till längre



Det är allt för mycket som händer hela tiden,
runt omkring en,
saker man förväntas göra,
som man själv har förväntningar på sig själv,
och sånt man egentligen inte orkar göra

Det är rätt tragiskt att vi människor ska behöva stressa ihjäl oss för saker man egentligen kan säga nej till.
Jag fick boken "Konsten att vara snäll" av mamma när jag fyllde år senast. Den lär en hur man ska hantera sin snällhet och hur man gör det bästa utav den. Jag har inte rikigt hunnit komma igång med att läsa den ännu, men det borde jag verkligen.
Det är ett allt för viktigt budskap för att kastas bort i något hörn av bokhyllan för att samla damm.



Godnatt


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0