A dream keeps waking me

Det varma vädret är helt underbart och får mig att börja drömma!
För tillfället är det en av de tunga, snabba skurarna som pågår utanför mitt öppna fönster. Älskar det ljudet och lukten av sommarregn kombinerat med värme, får mig att tänka på somrar när jag var liten.

Nu är det lugnet före stormen, dvs innan vi ska hämta danskarna på stan. Kommer fatta vart femte ord ungefär med det ska väl bli kul ändå antar jag.
oavsett om det kommer regna hela kvällen så ska jag njuta och ta det lugnt! kanske ta det lugnt i våran nyinköpta hängmatta och ställning med en bok och lyssna på mamma och danskarna som spelar ikapp.
Vi får se, bara jag bestämmer numera..




Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0