Gårdagsnatten genom ett aningen rosa ljus


Jag och Sandra igår på Husaren

Kvällen/natten var helt underbart bra!
10 dagar kvar till studenten, eller ja, nu är det ju bara 9 kvar hehe.
Sommartema stod på programmet och Sandra, Martina och Mikaela bokade in sig hemma i min soffa.
Mikaela med sitt "rosa vin", Ugly Betty på tv och blommiga kläder kändes aldeles underbart rätt!
Sommarkänsla vill jag ha mer av!

Nog var jag full allt, nog tappade jag mobilen och har inte en aning om vart den tog vägen sen, men jag har nog aldrig haft så kul någon utekväll hitils som igår!
Mycket var nog Sandras förtjänst!

Idag hänger huvudverken som ett suddigt moln framför mina ögon och vill bara ligga i sängen och glo. Ändå tvingade jag mig upp till skolan där vi skulle ha "brandövningar". Leif visade oss olika sätt att transportera människor, antingen medvetslösa eller skadade vid brand.
Hahah det krävs våran klass för att få fram de bilder vi fick uppspelade mitt framför oss.. och tror allas tankar flög iväg på något helt annat ställe än själva brandövningen.


Leif ska här lägga Collin på sin rygg och sen krypa iväg (illustrerat mycket rök så man måste krypa lågt)


Något udda relation mellan lärare och elev


Nu ska lilla Tjoffe ge sig på att försöka göra detsamma med jätten Andreas


Men tror Tjoffe blev den som behövde hjälp efter detta, blev nästan begravd, stackarn.


Något udda brandövning


Ingen normal lektion direkt, men vem har sagt att vi är normala i ROA klassen?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade verkligen skitkul oxå! haha helt galet, fattar inte att jag orkade studsa omkring på Husaren i flera timmar med de skorna! haha<3

2010-05-27 @ 18:41:50
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0