Summerfeeling

En bra dag när jag inte vill till skolan, och ännu mindre till religionslektion.
Skönt att ta bilen då :)
På vägen till skolan fick jag ta en omväg, någon som hade blivit påkörd på Kungsgatan!
Så långt bort så jag kunde inte se vem eller vad som hade hänt :/ hoppas personen inte blev allvarligt skadad iaf!
Iaf så skjutsade jag hem Martina efter skolan.
När jag var på väg hemmåt så var det så soligt och varmt att jag var tvungen att ta av mig tröjan och öppna fönstrena och med solglasögonen på och Train's Hey Soul Sister var sommarkännslan ett faktum!
Så jävla härligt!!

Denna bilden får mig alltid att tänka på vår. På bilden Lena och jag en vårdag 2008, mitt bästa år hitils :)


Hittat en ny go låt som Melanie Fiona sjunger!
Melanie Fiona - Monday morning



Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0