Through the good times and the bad..

...You keep me comin' back for more!

Helgen har gått med svindlande fart!
I Fredags var det grillning och sällskap med mina gamla goda vänner Lena, Frida och Ellen ♥

Lördagen åkte jag och Frida iväg till Jönköping för en halvdagssemestet som vi kallade det!
Strosade runt på A6 och förundrade oss över alla människor vi mötte.
VI åkte in mot centrum och Frida fullkomligt asgarva åt mitt sätt att resonera i trafiken!
"Flytta på er, Här kommer jag!" i princip :P

När vi väl kom in till centrum kom vi på att det var första maj= Röd dag= stängt!
Så vi gick ner till vattnet och det var en aning för kallt för att ta ett första dopp :/
Medans Frida satt och frös arslet av sig så njöt jag av allt!!
Jönköping är en stad för mig!

Vi satte oss på ett mysigt fik som JAG valde :)
Café Adelante där jag ska bli stammis på när jag flyttar dit (det nya pim's) :)

Det bästa med hela resan var nog bilresan med alla falska toner till bland annat Erik Saade's Man Boy och Black eyed Peas Can you meet me halfway!


Utsikten över vätterns södra spets

Sen på kvällen blev det firande av Mayas födelsedag som egentligen var i söndasg (2/5)
Vi spelade Kubb och Wii fit! Hahaha Rockringen är jävligt rolig, särskilt för de som tittar på ;)


Martina och Sandra mot mig och Maya i kubb :)

Härlig helg avslutades med att sy på studentklänningen :)
Den ska nog bli klar tillslut,
För vad är väl en bal på slottet?
Aldeles tråkig, urtrist och aldeles, aldeles...
Aldeles Underbar :)


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0