Det går precis lika bra med selleri!

Long time, no see?
Har knappt hunnit vara hemma något denna veckan, om än mindre blogga!
Känns det som iaf.
Har suttit i skolan varje dag med Matilda och Ida, utöver alla föreläsningarna.
Men det ger resultat kan jag säga!
Duggan som gjordes i Onsdags blev ett över godkänt, så det känns inte helt hopplöst!
I skolan hittar man inte alla dessa underbara bortförklaringar, som att diska, städa och plocka upp etc.
Kanske just därför det ser ut som det gör här hemma.
Men ikväll blir det ta igen sig med en ENORM påse godis från Hemmakväll tillsammans med Idol som jag inte hunnit se på typ två veckor :/

I Onsdags var jag och Matilda på Harry Potter Dödsrelikerna del 1 premiär!
SJUKT BRA!
Orkar inte vänta på nästa del som är 1000x mer spännande och bättre!
Får hämta vårat exemplar av boken hit så jag får läsa mig igenom längtan :P

Nästa vecka har jag bokat in julbak och mys med Ida och Matilda och julstämningen börjar växa. Har köpt ljusstake och julgardiner:D Bara väntar på att få tända första ljuset :)


En jullåt man bara inte kan vara utan!!

Nu ska det bli lite kaffe och tacos och kurra ner mig i soffan och bara gosa :D

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0