En dag i böckernas tecken..

NU! NU är jag hemma efter en heldag i skolan på närmare 7 ½ timme!
Skulle varit 8 timmar men väljer man att ignorera klockan på morgonen får man skylla sig själv:P

Men Vi har faktiskt varit duktiga idag, Jag, Ida och Matilda :D
Var ju tvungen att kompensera min försening i förmiddags med att ge dem var sin massage sådär på tu man hand :P
Har lovat att fixa en ordentlig på min massagebänk.
Har nog en affärsidé här, skulle ju vara bra med lite extra inkomst nu när jag såg vad psykologiboken till nästa kurs kostade....
Ögonen praktiskt taget hoppade ur sina ögonhålor när 1400kr stod på skärmen!

OMG!

Får se om man kan ragga upp någon begangnad bok på blocket eller liknande :P

Tack gode gud för sparpengar!

Nu blir det matfix och senare ikväll är det House på tvn :D

Imorgon får man tända sitt kalenderljus med! Får försöka gå upp tidigt för att se på julkalendern med :D
Lovely!♥

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0