Everything means nothing, if I ain't got YOU!

Kvällens träningspass med Linnéa har aldrig varit så förvirrande!
Det var längesen jag känt mig så blåst och borta, JAG FATTADE NOLL!
Step Dans var en jävla utmaning. Höll på att sluta med att snubbla över min bräda!

Eh, detta krävs lite fler gånger att få grepp om!

Plockar småsaker här i min lägenhet, för imorgon efter föreläsningen ska vi först och främts få tillbaka våra Mikorbiologi-tentor!!!! Men efter det blir det julbak och MYS med Ida och Matilda!
Baka lussekatter och se på gamla julkalendrar som Mysteriet på Greveholm, Sunes Jul och Jul i Kapernaum!
Och Sist, men inte minst: GREY´S ANATOMY! :D

CheeeeaaH!

Nu blir det skön musik innan sängen med Alicia Keys "If I Ain't Got You", Unplugged verision på spotify är GULD!


Alicia Keys - If I Ain't Got You

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0