Free weekend

Tentan är över och det gick mycket bättre denna gången!! Skönt det!
I fredags bjöd Ida på fest hos sig på liljeholmen, fick träffa hennes kompisar från motala och även hennes kille. Alla var jättetrevliga :)
Sjukt kul kväll!!!!! Tackar så mycket för den :D ♥

Igår kom mina föräldrar på eftermiddagsfika, och hade med sig ett berg med bullar och kakor!
Så nu har jag så jag klarar mig ett tag :P
Skönt att få träffa dem igen! lite kontakt med omvärlden :)

Imorgon börjar den tunga biten.
ANATOMI & FYSIOLOGI!

Bara längtar till nästa helg då jag ska åka hem till skövde och träffa kompisarna! Och sen på söndagen åker Sandra med och sover över hos mig :D
Saknar människan så jävla mycket!!


Hittade ett fint kort på oss två när vi var på Bornholm för över två år sedan!

Kommentarer
Postat av: sandraa

Snygg bild asså! Saknar dig också, men snart ses vi! Riktigt nice blire:D

2010-11-08 @ 06:45:12

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0