God damn right, It's a beutiful day!

En sköön hemma helg, altså hemma i jönköping :)
För tillfället tittar jag på reprisen av förra veckans "Vem kan slå Filip och Fredrik"

Snön har ännu en gång fallit över jönköping och nu står det två vita gubbar utanför ingången och vaktar huset :)
Känner för att tjuvstarta julfirandet lite med att sätta upp mina julgardiner på allvar. Satte upp min ljusslinga runt spegeln förut och det är så fint så vill bara fortsätta.
Dock har jag inte så mycket att pynta med, min julstjärna är hemma i Skövde :(


Utsikt från hälso,
Vi tittar ner på HLK(Högskolan för Lärande & Kommunikation) och IHH(Internationella Handels Högskolan)


Ett par gubbar utanför, Har hört ryktas om att en av dom är Linnéa?

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0