I'm no superman!

Helgen har varit full av allt den inte borde. Nöjen.
Jag SKULLE ju plugga hela helgen!
Vart försvan det?
Ut i affärerna med allt deras underbara julpynt jag bara vill köpa och trycka in i min lilla lägenhet!

I fredags gick jag och Maya igenom alla affärer vi kunde komma åt, inklusive Ikea och A6.
Jag köpte min efterlängtade kofta och spikmatta, äntligen kanske jag kan få sova på nätterna!

Lördagen blev ännu en trip till affärer, nämnligen rusta och city gross med maya och hennes syster och far.

Idag gick jag på stan med Ida och tittade på julskyltningen och allt kul som skulle vara där. Inte så mycket kul faktiskt, bara allmänt mysig stämning med snö, julmusik och lagom mycket folk :)

En jättebra helg med andra ord!

but it going to kick me in the butt next week!!! :/


Mitt fönster som jag bar inte kan sluta glo på! ♥


Köpt den mest underbara koftan som jag spanat på i snart en månad!


Ida på stan idag med julskyltningen :)

Kommentarer
Postat av: sandraa

Den koftan gillar jag:D

2010-11-29 @ 06:42:23
Postat av: Annika

Du, jag kan säga dig att jag har dreglat efter den sen den 4 november!! :D So happy!

2010-11-29 @ 17:04:13
URL: http://annikastrand.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0