Jag ska, jag ska, JAG SKA!!!

JA! Allihopa, jag är bitter!
Man blir det med min omgivning!
Slutpratat om det!

Tentapluggat hos Ida nyss, där vi gick igenom allt, ALLT!!
Nu kan jag nästan allt :P
Haha
Det är jävligt svårt att lära sig ALLA bakterier som finns, så begränsar mig till de vanligaste.
Nu blir det fixa lite käk, tror det lutar åt potatismos och fiskpinnar med remoladsås :D Mums
Det blir väl även lite Gey´s kl 21 och lite småputsning till tentan. Annars känner jag mig nöjd.
Ska snart ta tag i omtentan.. men bara snart..



Älska Glee Cast verision av Journeys "Faithfully" Nog för att deras är grym den med, men får verkligen rysningar i denna duett!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0