Let's pretend you've missed me for a while?

En låt som förmedlar mina känslor till en viss person denna dag.
Dock inte den jag egentligen trott, utan någon jag inte saknat på ett bra tag, visst har jag tänkt på dig, men inte saknat dig. Men med en viss parfymdoft i minnet som väcktes i skolan idag så fick jag dig på mina tankar. Hoppas du har det bra, vart du än är.


Mads Langer -  I'm still fact - she is fiction

I helgen har jag varit hemma, för första gången på en månad typ. vad märkligt det kändes att komma in i mitt gamla rum och mamma har gjort det till sitt arbetsrum med skrivare och dator och allt.
Träffade massa gamla vänner; Amina, Mikaela, Sandra, Jannike och Emelie.
Jättekul att se era ansikten igen :)

Efter förra veckans julkänslerush köpte jag julgardiner på indiska, adventsljusstake (för stearinljus) och kalenderljus :)
härligt härlig!

Nej nu måste jag slita mig från datorn.
Jag och Matilda har suttit i skolan hela dagen, efter jag vinkade av Sandra på stationen i förmiddags :)
Känner mig duktig, men är ändå efter i planeringen efter besöket hemma försvann tre dagar.
Aja, sen ska jag kila upp till Maya och titta på finalen av biggest looser (med en påse chips till! Undra vad vi ska göra varje måndag sen?) Spela lite wii och se pensionärsjävlar :)

Puss

Kommentarer
Postat av: sandraa

hah tyckte det stod penisjävlar först!

2010-11-16 @ 16:43:27

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0