My life would suck without you!

Tänk vad gamla vänner kan göra bara genom att finnas till.
Bara att få smsa med Sandra lite under dagen, planera ett efterlängtat besök av Mikaela, och se fram emot morgondagen med Maya fick mig att må mycket bättre.
Vad skulle jag vara utan er underbara människor, som jag blir glad bara av att tänka på era personligheter?!

Imrogon ska jag och Maya gå på stan och köpa julpynt för att pynta våra nya egna lägenheter. Jag har fuskat lite och snott med mig lite hemmifrån, men det behövs lite finputsning fortfarande :)
Någon julduk osv.

Men det är väldigt mysigt här när det blivit mörkt ute och jag har ljusen och min stjärna tänd :)

Bilder på mitt underbara julfönster!





For now on... Bye

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0