Out of the darkness and in to the sun!

ligger här i min soffa, utmattad!
Eller ja, ont i ryggen min efter att ha suttit två timmat sträck på stolen framför mina böcker...
Och Mer ska det bli *Smile*

Ska knalla upp till fröken Claesson senare ikväll för att se på jävliga pensionärer som härjar på Kanal 5!
Haha det är så underbart!
När jag var hemma förra gången satt jag och pappa och kollade på reprisen på lördagen.
Hans egna kommentar till när en tant lägger upp en dildo på disken i en affär för att gräva efter plånboken, var- Fan vad kul! Nästan lust att göra likadant!
En kommentar från en sann pensionär!
Haha
Saknar hans lustiga kommentarer till allting, livar upp stämningen liksom :)
Snart så får jag åka hem och träffa han och alla andra igen :D

Men så länge måste jag klara av denna fullspäckade kurs!
Åter till böckerna :D

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0