Allt vi gör är bara plast, och faktiskt föga intressant

Dagen har spenderats tillsammans med massa Håkan låtar och Glee låtar med min underbara mikrobiologibok och tillhörande miniordbok, och försökt klura ut grejen med Hepatitvirusen bland annat.
Inte så himla inspirerande, men jag tog mig igenom det!
Så nu är då frågan, vad ska jag göra imorgon?
hmm..
Kanske man ska sätta sig med IMMUNFÖRSVARET?
Älskar det, annars hade jag varit död (mentalt) av alla bakterier och virus som härjar omkring mig!

Nu blir det några fler Glee avsnitt, man får ju trotts allt en extra timme inatt, så då kan jag unna mig det :D

PUSS på er ♥


Snart är det jul och då kommer tomten :)
Tyvärr är jag så stygg så jag får inga paket numera,
men bara jag får hämnas en eller två gånger på tomtejäveln är det ändå värt det :D

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0