Annika Goes to Åre!

Nu verkar det som att det blir av, på riktigt!
Hälso ska skicka iväg 55 pers upp till Åre i början av nästa år och jag är rejält sugen på att följa med. Har lyckats få Ida att haka på! Nu gäller det bara att se imorgon hur många platser som finns kvar!
Det blir min perfekta födelsedagspresenten till mig själv i förtid :P
Nog för att vi kommer hem på torsdagen och jag fyller på söndagen, men ändå!
Kan ju kanske få mina föräldrar att bidra bara för att det går till min present, hehe

Egentligen skiter jag fullständigt i om jag får en massa dyra presenter, jag är ingen materialist, utan får hällre upplevelser, och därför blir detta perfekt!
IIIHHH!

Dagen har spenderats med föreläsning i 2 timmar om sista delen på Immunologi avsnittet, och sen hemma hos Matilda med att gå igenom hela immunförsvaret i korthet.
En hel del sjuka grejer man kommer på bara för att man ska ha något att förknippa alla dessa konstiga saker vi ska ha lärt oss till tentan!
Men vi har ju inte tråkigt iaf!

Imorgon ska vi lära oss hur man utför korrekt handhygien(!?!?!?!) och om Specifik Virologi med den mest lååååååånnngsamma läraren på skolan!
Jippie! :D

Sen ska jag och Linnéa försöka oss på Yoga. Hmm.. får se hur det går, hoppas de inte har en massa speglar!!!

Nej nu ska jag gå och ta hand om min tvätt och disk och sen kallar nog härligt nog sängen på mig :)
Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: sandraa

Åhh, skidsemester:P<3

2010-10-26 @ 05:39:16
Postat av: Annika

Semester, afterski, motion, slutkörd på 4 dagar :D JAA! :D

2010-10-26 @ 20:50:58
URL: http://annikastrand.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0