Closing my eyes

Jag borde skaffa mig en skylt, en sån där man ser i filmer, både tecknade och riktiga.
En sån som det står "Home, Sweet Home" på.
Det är det jag är.
Har fått mig ett hem.

Dagen har spenderats delvis på skolan med labb, dvs att tittat på olika bakterier i mikroskop, och odligar på Aga plattor. Litte smått lamt egentligen, men det tillhör kursen..
Ida, Matilda och jag gick och åt kinabuffé till lunch, vilken jag tyckte var smått kass, jag har blivit bortskämd med Oriental Palace underbara lunchbuffé i Skövde, då är det inte konstigt om man blir lite kräsen.
Men jag brukar ju vara lite smått kräsen av mig i vanliga fall.
Eftermiddagen spenderade vi i Matildas lägenhet som är totalt UNDERBAR!!
Önskar jag kunde hitta en lika perfekt någonstans jag med!
Artiklar om en viss bakterie gicks igenom, med mer eller mindre socker i blodet, och mer eller mindre flum.
Lite på grund av att ämnet var vårat favorit, nämligen bajs, avföring eller fiiisiis (fecec) som vi kallar det.
Tror vi blivit lite skadade av allt sånt här under de senaste veckorna haha

Nu blir det sängen efter storbölarfilmen "Dear John".
natti Natti!

Kommentarer
Postat av: sandraa

Kollar du på den filmen utan mig?:O omg! :P

2010-10-21 @ 11:35:25

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0