I still wish you the best with a... Fuck you!


Cee Lo Green - Fuck You

Go låt som har ett passande budskap :)

Var på ett sjuhevetes party igår! Nämligen Insparkslaget SSK Elitsoldater´s Kräftskiva!
Grymt Kul kväll!
Innehöll både kräftformade bröd, Pajer, snaps, kräftor, räkor, teqila, kladdkaka, sanning eller konka och Twister med de härligaste människor man kan hitta!
Det är precis detta jag längtat efter! Det typiska studentlivet :D

Har precis kommit iordning i min lilla mysiga lägenhet här på Gräshagen :)
Bara vissa små saker som fattas: Sängbord, lite växter, några till tavlor på väggarna, en byrå i badrummet och lite såna småsaker. (bilder kommer så småning om)

Åh jag är så nöjd och stolt över mig själv att jag kommit ända hit!
Vi går alla våra olika vägar, men jag skulle inte velat ta någon annan än denna!
This is my future, My life!♥

I still wish you the best with a, Fuck you!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0