Idolkväll

Sitter här i min goa soffa och tittar på idol med proppfull mage :)
Kan inte släppa Jay´s uppträdande, Hard Days Night i Beatles temat. Grymt!

Imorgon kommer Mamma och Pappa hit och vi ska gå och mysa på Ikea och jag ska leta upp de sista sakerna som fattas här till mitt nya hem :)
Har lovat att jag ska ha maten klar när de kommer runt lunch, fick en bok av Maya om "Pankakor, Plättar och Galetter" så något ur den blir det nog säkert :) Är lite småsugen på en pankakstårta, men i vilket fall lär jag ju få stå och steka i evigheter :P bästa att gå upp tidigt då med andra ord :)

Nu ska jag sätta på min disk-låt för bänken är full med smutsiga tallrikar som väntar på mig!


Bye!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0