Keep on walking!

Ja, här kommer dagens besvikelse:
Jag bangade totalt på första tentan!
17 poäng, och 31 var godkänt.
Detta är första gången jag fått underkänt på ett prov så vitt jag kan minnas.
Känner mig grymt besviken på mig själv, men jag kände det redan när jag skrev provet: "Jag kan inte detta".
Så nu har jag fått det bekräftat.

Men jag ska inte deppa ihop över det, jag har en månad kvar till omtentan och jag SKA klara den denna gången!
Nu har jag kommit in i plugget och i denna kursen vi håller på med nu känns det verkligen som jag hänger med!
Gäller bara att föra över det till förra ämnet :P

Så nu i eftermiddag så har jag och Maya firat hennes nya lägenhet (i samma hus som jag!) och jag har tröstat mig med en kebabtallrik framför "Big bang theory". Innan jag var tvungen att skynda mig iväg till friskis för step med Linnéa :)

Life goes on, and I'm gonna keep on walking!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0