Nobody said it was easy

Måste bara ta med Olles låt av Coldplay som han sjöng igår på Idol.
The scientist

Hade varit skam om han inte gått vidare. Han är ju våran "LADEEYH" här i jkp ;)

Har precis sagt hejdå till pappa som var här och besökte mig och tittade lite på min lägenhet, vad som behöver fixas, vad som finns hemma osv..
Får kapa sängramen med 8-9 cm på längden för att det ska få plats som jag vill :P
Vi är kända för att aldrig ta den lätta vägen i vår familj, ALLTID att vi ska krångla till det.
Men med pappas snickarkuskaper och snilletänkande så kan vi fixa till lägenheten utan större utgifter :)

Kul att få lite sällskap här med, har varit ensam här i lägenheten sen i måndags :( Det är väl bara att vänja sig antar jag :P Men har bara tänkt på och mått illa inför dagens tenta.
Hoppas bara att jag slipper göra omtenta, för det gick inge vidare!
Ett område jag svarade på alla frågorna.
Nästa kurs blir nog betydligt lättare!
Mikrobiologi, vårdhygien och immunologi.
Massa bakterier, virus, streptokocker, svampar och massa mumsigt :D
hah.
Nej nu ska jag sätta mig framför tvn och slötitta med min godisburk.
Haribos Stjerne Mix är bäst!

Eller om man skulle gå bort till pizzerian och köpa sig en kebabrulle?
Får se hur flötig jag känner mig, men jag tycker faktiskt att jag förtjänar det :D

Tjenamors!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0