Man måste dö några gånger innan man kan leva

Sitter och tittar på en massa klipp från Glee. Så underbart att jag får rysningar!
Dags att titta igenom hela serien igen, undra när säsong 2 kommer till Sverige?

Varit i skolan i ca 1 timma på ett seminarium om olika artiklar. Nu sitter jag här i min underbara lägenhet som fått sig en sista piff i förra helgen :)
Ikväll är det dags för Afrodans på friskis med Linnéa!
Tycker det är bättre friskis här i jönköping än i skövde, de har mycket större utbud!
Igår var jag på Yoga och det var riktigt befriande! Det är verkligen något man ska göra om man är stressad inför tentor! Se om det är något pass på onsdag kväll, tenta på Torsdag!! Denna kommer gå mycket bättre än förra, det känns redan nu :)

Jag ger er idag ett klipp från Glee, sista avsnittet från första säsongen och deras Jurney medley :)


Glee cast - Jurney medley

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0