Who put me in this trap?

Vill så gärna få ordning på de sista i lägenheten men det funkar inte förän om en eller två veckor :/
Det är fullt dugligt det är det :) Men gillar inte att det fortfarande ekar och känns tomt på vissa ställen, som om något skulle varit där och fyllt upp utrymmet..
Sen skulle det ju vara bra att ha nyckeln till postboxen nere i entrén, tvättcylindern och nyckeln till tvättstugan...
Kul att man är så välkommen här :)

Många trevliga grannar som hälsar så glatt på en i trappan. En hel del utlandsstudenter är det här, det fick jag erfara i söndags då de alla samlades i sällskapsrummet som är mittemot mig i korridoren :)
Sen är det en som har något av besatt i städningn. Runt lunchtid hör jag alltid en damsugare sätts igång :)
Men det är bara mysigt. Jag bryr mig inte egentligen, men det är hemtrevligt med ljud omkring en även om man bor själv så finns det massa liv omkring en. Och jag har ju Maya 100 m bort om det inte skulle räcka.

Något som gnager mig åta helvette...
Får jag ta tag i..

Har börjat träna friskis igen efter ca 1 års uppehåll.
Började i går med Step pass med Linnéa :)
JÄVLAR, jag hade visst magmuskler kvar!
Det känns som det iaf :P
Imorgon ska jag ta en till omgång och på fredag åker tåget till Skövde för att hälsa på min kära familj :D♥

Puss på er alla!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0