En andra chans?

Idag kom ett underbart besked med telefonsamtal!
JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET!!
Gick runt och svor hela förmiddagen och lunchen för att de inte kom med något besked om den lägenheten, trots att sista svarsdag var igår, och de brukar vara snabba med att ge besked om man får den eller inte.
Ska ner till Locellus kontor och skriva på kontraktet på Torsdag :D
Är överlycklig!

Tror jag har någon slags andra-chans- grej med mina olika val i livet.
Det började med körkortet som jag klarade först på andra uppkörningen,
sen antagningen till högskolan som jag kom in på andra antagningen
och nu andra lägenheten som jag fått visning på så får jag kontrakt på den!
Det är något med mig och en andra chans?

Har bara ett område till som ska få sig en andra chans.... Men det får vänta lite till.

Nu är det bara till att vänta till Torsdag då jag skriver kontraktet, och även min mor och far kommer hem från sin semester på azorerna. Har jag riktig tur kanske de orkar att hjälpa mig att flytta redan i helgen :D
Åh vad härligt det känns, att äntligen komma i ordning med livet, efter en månad i en flyttkartong.

Nu bjuder jag på en skön låt från Rasmus Seebach :D



Natten falder på- Rasmus Seebach


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0