I just can't control my feet

Dagen har sugit lite smått hela dagen.
Gick och la mig med huvudverk, och vaknade med huvudverk sen dess har hela dagen varit förstört.
Tänkte gå upp tidigt och åka tidigare till biblan för att läsa den där artikeln som inte fanns inne igår, men självklart fann jag ingen ork för att kliva ur sängen, mer än till toan och tillbaka till det varma täcket:)
Han inte med bussen som gick 29, för jag orkade inte stressa ut till den, och tänkte att den går ju om 10 minuter igen så då är det ingen fara, men då var det den tiden på dagen då bussarna går med 20 minuters mellanrum.
Så kom nån minut sen till träffen med studiegruppen.
Jippie!
Hatar att vara sen.

Sen var det den stora bostadsfrågan.
Fick reda på att jag fått erbjudande att gå på visning på en etta, och maya skulle åka och kolla på en trea på eftermiddagen som vi var tvugna att svara på IDAG! Ettan har sista svarsdag på söndag?
När vi tillslut bestämt oss att vi ska skita i trean och satsa på ettor båda två så försöker jag ringa kontaktpersonen på stället som har lägenheten, ja då svarar ju inte fanskapet!

Sen var det dags för seminarium för andra gången och denna gången handlade det om Mångfald och Etik! (Y)
Satt typ halft sovande och tittade och lyssnade på de andra i gruppen och höll med för att slippa bli tilltalad :P HAHA!
Jag som suttit och vridit mig flera kvällar i rad i ångest och depression över att jag inte kom in på första antagningen på högskolan, och så sitter jag och halvsover på seminariumen och föreläsningarna!?
Det säger verkligen "Tack för chansen ni gav mig, jag ska inte göra er besvikna"
Nej det är dags för skärpning!

När jag tillslut kom hem till lägenheten gick jag och la mig tillbaka där jag kom ifrån, sängen!
Slog på ett par Scrubs avsnitt och halvsov!
GÖTT!

Då hörde jag efter ett tag denna underbara låt! Maya lagade mat :D
Hasselbackspotatis, kotletter och Jensens favoritsås!!

Maya är min ängel!♥


Jackson five - Blame it on the boogie

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0