Jag har en otålig natur

Orkar inte vänta längre!
Nu när jag vet att jag har fått en lägenhet som jag får flytta in i när jag skrivit på kontraktet (Torsdag) vill jag flytta in direkt! Allt ska hända på en gång och hellst så fort som möjligt!
Har kollat på ikeas hemsida och snokat över vad jag vill ha (förmåner att ha valt jusst jönköping=IKEA)
Men mina föräldrar har inte tid för än först efter helgen troligtvis :/

Får väl gå dit med min dator och sitta på golvet och bara gotta mig i min egen framgång och självständighet :D


Här slänger jag ut några bilder från After Worken jag var på med min kära arbetsplats från i somras: Neuro/Rehab på KSS i Skövde :D


Linnea, Eva och Ildi (Chifen)


Lite av Ildi, Marie och Helene


Linda, Terese och Emilia


Sofia och Frida


Emilia och Jag


De tre sommarvikarierna på avdelningen: Terese, Emilia och jag :D


Sofia, Ann-Marie och Eva


Emilia och Martin


Terese och jag får avsluta bildspelet :)


Kommentarer
Postat av: Herr Ober

HAHA, snygga bilder! :) Bilden på moi and Martin kommer jag inte alls ihåg!

2010-10-14 @ 15:52:26

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0