jag väntar och väntar..

Väntar på att mamma ska komma hem och logga in på skype så jag får höra hur det gott idag.
Mimmi (farmor) har fått en plats på österbo korttidsboende på östermalm i Skövde idag.
Vill veta allt. Vill vara där och hålla om henne. Känns dumt att vara såhär långt borta när jag känner att jag behöver vara där.
För min egen skull.
Träffade henne en gång i helgen när jag var hemma.
Vill vara med henne den sista tiden är det enda jag känner.
Och hoppas, hoppas att personalen på österbo har tid över för henne och att mimmi inte är för jobbig mot dem.
Hah hon är ju trots allt samma personlighet innerst inne, det märkte jag i lördags.
Det sista som lämnar henne är envisheten och humorn.
Härligt att det finns en liten bit av min farmor kvar än :)


Väntar även på att det ska bli torsdag så jag får gå och hämta min nyckel till lägenheten:)
Väntar även på att mina föräldrar ska få tid över att hjälpa mig flytta och göra iordning lägenheten :D

Väntar på att helgen och den första tentan ska vara över.
Väntar till nästa vecka då jag, Ida och Matilda ska fira att första kursen är över :D

lite i väntans tider så att säga ...


Kommentarer
Postat av: sandraa

Det är jobbigt å vänta, men i efterhand kan man ibland inse att saker å ting var bättre när man väl höll på å väntade, rätt ironiskt faktiskt :) Var kul å få träffa dig i helgen<3

2010-09-30 @ 11:58:25

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0