Kom ihåg mig så!

Nu är kontraktet skrivet och jag känner mig mer befriad än någonsin!
Jag har mitt eget liv, i en egen stad!
BARA MIN!

Detta KRÄVER Winnerbäck musik!
Han är med mig i de sämsta och bästa stunderna så det vore en skam om han inte fick vara med nu!

Älskar denna videon, nästintill den enda som verkligen beskriver han och hans musik.
En rödtott från Linköping som flyttat till storstan för att göra karriär, går sin egen väg och är inte som alla andra.
Han lägger ner hela sin själ i musiken han gör och kör i 110 knyck!
De som älskar honom, älskar honom och de som inte gör det, synd för er säger jag bara!
Sånt rus av glädje!!
Älska Lasse ♥

Jag vill gå hem med dig - Lars Winnerbäck


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0