Ny vecka, min andra

Idag börjar min andra riktiga vecka på högskolan med mitt alra första seminarium på "Omvårdnad" och "Hälsa". Rätt självklara saker för mig som gått OP :P

I veckan har jag bara föreläsningar en dag, en HEL dag dock, plus den om fusk och plagiat, men den räknar jag inte riktigt med...

Vet inte om jag vill åka hem till helgen. Känns som att efter förra helgen när jag var hemma fick jag inget gjort, kände att jag var tillbaka till mina vanor hemma på bara en halv dag. Där får jag inget gjort, men jag vill inte sitta här i Jönköping ensam över helgen heller.
Egentligen skulle jag kunna åka hem redan på torsdag och åka tillbaka på tisdag. Jag får se...

Fick en urgullig kaffebryggare av mamma när jag var hemma i helgen.
Den brygger en till två koppar! Sjukt söt, och så heter den "princess" också :D


Två små koppar följde med


Min snygga väska som jag köpt i "Hälso Sektionen"s shop på skolan


Min (mammas) säng som vi satte ihop igår! Mycket bättre än en madrass på golvet


Utsikten vid middagsbordet, en parkering :D

Kommentarer
Postat av: sandraa

Ser ut som ett mysigt rum du har fått dig där så länge:P Hoppas allt går bra därborta på hälsoskolan! saknar dig!<3

2010-09-06 @ 18:41:57

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0