otålig!

Nu har jag hållit på att säkerhetskopiera min dator i snart 6 timmar och den har nästintill stannat, inte ens hälften gjord! Vad är detta!? Ska det verkligen vara såhär?

Pappa var snäll som fixade min hårddisk åt mig i veckan. Man kan tycka det är lite märkligt hur en hårddisk på 1 TB (1000 gb) efter en omformatering endast kan han 29 gb kvar?


Hemmahelg denna helgen med :) Känns så konstigt att komma hem efter att nästan skärmat av hela staden!
Imorgon blir det till att flytta med mammas gammla 120 säng ner till lägenheten eftersom vi fått klartecken att röja mer nu.
Hoppas verkligen en lägenhet blir våran snart! Börjar bli galen på detta! Känns som att leva som en flykting nästan :P
Haha kanske lite extremt, men iaf. Man kan inte få ordning på något hemma och då förväntas man kunna plugga samtigt?
Men det är tur vi inte har föreläsningar varje dag i skolan. Förra veckan hade jag endast föreläsningar Måndag, Onsdag och Torsdag.
Nästa vecka har jag bara Måndag Onsdag Torsdag.
Massor att läsa dock så jag kan nog få dagarna att gå.

Har intresseanmält mig på en superlägenhet på studbos hemsida och jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS VERKLIGEN att jag får något napp snart SNART!!!

som sagt, jag är otålig!

Kommentarer
Postat av: sandraa

Hoppas<3

2010-09-05 @ 20:36:33

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0