Allting går, och gör det inte det så går det ändå.

Sitter och tittar på "En unge i minuten" på Tv4. Jättesött program och sitter och fäller en tår efter varje program.
I reklampausen såg jag en så klockren reklam från Apoteket och jag satt bara och asgarvade!
Nämligen denna:
Hur är arbetssituationen i din mage?




Idag släpptes datum och städer till Winnerbäcks höstturne 2011 och det var väldigt begränsat denna gången. I sverige är det bara Stockholm, Malmö, Göteborg, Lund och Umeå.
Så Alternativet blir Göteborg!
Sjukt kul att Sandra verkar vara på't och i kombination med en weekend i samband sitter inte helt fel i en av Sveriges mest underbara städer :D
Eventuellt följer Simon och Mirza med som vanligt. Bara trevligt :D


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0