Den vilsna världens slav

Känner att jag är rätt mör nu efter fyra dagars intensivt plugg!!
Tycker det kan vara imorgon vid elva tiden så tentan kan vara över någon gång..
Gårdagen blev en riktigt hitt!
Först plugg på skolan med Matilda, delvis på terassen i solen, sen hem till mig för muffins bak och pizza bak!
Vi har överträffat oss själva, IGEN Matilda :D
blir bara bättre och bättre, vad ska det bli nästa gång? Vem vet!? :D
Min innefattade: tomatsås, kycklingkebab, champinjoner, ost och oregano med Kebabsås som tillbehör
och Matildas del av pizzan innefattade: Tomatsås, skinka, champinjoner, rödlök, paprika, ost och oregano och kebabsås som grädden på moset :)
MUMS!!!
Black Swan blev det efter det. Grymt bra film!
Men även något förvirrande och irriterande tycker jag.. aja.. bra var den iaf :D
Sällskapet var inte att klaga på heller :)


En väldigt seriös Matilda!


En väldig seriös Annika försökte sig på att måla atersosklerosprocessen :)


De två väldigt trötta Matilda och Annika skapade underverket "Thor- Wald" (läses: Thör-Wöld)
En kille med getskägg, lappade byxor, magtröjja, hjärtlig slips och lysande ring i örat kan man ju inte bara motstå att fotografera!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0