Nånting att tro på nåt som tog mig upp en bit över noll..

Påbörjade inlägget igår.. men tappade lusten, orken, tillfälle.. What ever...
Nu tänkte jag försöka fånga upp det jag ville förmedla igår..

Dagen började med efter lite övervägande en promenad/jogg (inte helt såld på att jogga men igår kände jag lite för att göra det..) och vägen förde mig från Gräshagen bort till Tokarps koloniområde pch sen tillbaka till Gräshagen, som är min vanliga runda..
Men det som slog mig under min promenad/jogg var att jag var på så bra humör..
Kanske berodde det på vädret, som just då var lite svalare än vi vant oss vid i dessa dagar, eller kanske musiken.. men i vilket fall som helst så var jag glad och log mot de människor jag mötte längs vägen..
Och OM man nu inte är så "Svensk och stel" och inte ens slår ett getöga på människan man möter och tittar bort som han inte fanns, så får man rätt härlig respons!
Alla jag log mot log tillbaka och de såg härligt nära ut att vilja stanna och prata ett par ord om jag inte hållt den takten jag gjorde..
Det var en skön känsla :)

Nu är jag hemma i Skövde för ett seriöst försök till tentaplugg fram till tentan den 6/5..
Vi får se hur det går..
Hitills har jag lyckats hyfsat :)
Var ute en sväng på stan med farsan förut och köpte dyna till vår Baden-baden stol och Hängmatta!
Urgött!! :D


Skönt häng på uteplatsen på Eriksdalsgatan i Skövde :D

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0