Open up your mind and see like me

Riktigt skön dag idag! Drog med mig Maya upp till affären och eftersom de inte hade den glassen jag ville ha (inte där heller) så köpte vi oss en hel liter låda med jordgubb/choklad glass som vi sedan låg i den stora gungan på lekplatsen utanför vårat hus och smaskade på i solen.
Imorgon väntas 18 grader värme och det känns som att det börjar bli dags att raka benen mer frekvent kanske om det ska fortsätta såhär :P
Inte mig emot.

Nu kan jag ju cykla till skolan igen efter pappas insats i fredags :)
Gårdagen slösade jag bokstavligen bort framför datorn och TVn. Ingen idé ens att försöka mig på att plugga.
TOTALT NOLL INSPIRATION!!

Nu tänker jag bjuda på en underbar vår/sommarlåt som jag ÄLSKAR!
Ville hitta den livevideon som jag såg första gången för ett par år sedan, innan han gjorde om den och den blev dålig vill säga.
Ni får nöja er med de snygga bilderna till istället.
God eftermiddag säger jag nu och återvänder till min egna lilla värld :)



Jason Mraz - I'm yours acoustic

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0