Raise your glass if you are wrong, in all the rigth ways!

"You can choose to let it go"

Jag kom, jag satte mig, jag satt kvar.
Något i den stilen känns det nu, fredag eftermiddag med veckans sista föreläsning avklarad
och inväntan
på något bättre..
Men inte idag inte. Jag behöver plugga, jag MÅSTE plugga rättare sagt.

Om ca 30-45 minuter kommer pappa hit och han ska hjälpa mig fixa min cykel som jag
lyckats få punkterat däck för ett par veckor sedan.
Jävligt surt när jag väl kommit igång att cykla och vädret var som gjort att ta en
cykeltur i så blir det punktering på cykeljäveln!
Snäll far som jag har så kommer han ju som sagt hit och hjälper mig eftersom
jag inte fattar ett skit om hur man gör sånt.
Ett tillfälle att lära mig :)
Sen ska jag utnyttja bilen som ändå är här och dra med farsgubben till Maxi så jag får
lite mat i kyl och frys :D
Förhoppningsvis blir det lite mys framför tvn med gubben :) ♥

Trevlig Fredag till er alla!
Fredagslåten i min dator:

"Dirty little freaks!"

P!nk - Raise your glass

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0