Tiden har sin rätt att förändras där den går..

... och den är hos dig nu, hos dig och din vän.


Varje känsla och händelse finns en Winnerbäck låt som fångar just den händelsen eller känslan så otroligt bra. Det gäller även denna känsla och händelse.
I Tisdags morse 8.55 somnade Niklas in.

Jag känner att det var väldigt skönt att inte vara i Skövde just då, mitt i kaoset, och få bearbeta det på egen hand. Tänka igenom vad jag känner och hur värdlen ser ut för mig nu.
Sen åkte jag med mamma och pappa som åkte via danmark på sin lilla andra bröllopsresa till Danmark (silverbröllop!!!) hem till Skövde för att få träffa de andra.

Jag kände inte Niklas så väl som en del gjorde, men det finns bara fina minnen av kärlek och värme av honom.
Visst är det en förlust för världen, men tiden har sin gång hur mycket vi än vill ändra på den...

Vila i frid Niklas Strand


Hjärter dams sista sång - Lars Winnerbäck

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0