Tomorrow belongs to me

Livet är bra hektiskt.
Ska ta tåget hem nu om 4 ½ timme. Det är dags för begravning...

Sen imorgon när det hela är över ska jag skynda mig tillbaka till jönköping för att tokplugga det sista inför tentan på lördag!!
Hoppas fan jag klarar den nu, blir förbannat besviken på mig själv annars!!!!!!
Sen när det är färdigt är det bara att byta till nästa ämne för nästa tenta är nämligen på torsdag!
Vilken jag lagt helt åt sidan den senaste veckan på grund av tentan på lördag!!!?
Hur fan ska jag hinna?
AAHH!
Sen kommer nästa tentan om tre veckor i det andra ämnet.
och sen lite senare ännu en omtenta..
Gaah!
Längtar till sommaren och allt underbart jag ska göra då. Hoppas jag slipper plugga över sommaren!!
Gud låt mig slippa det!!

Sommaren kommer innehålla massor med skojj och resor!!
Bara längtar.
Slutar "sommarens spektakel" den 17e september med att gå på WINNERBÄCKS TURNÉ i Gbg tillsammans med Sandra och Simon!!
Kan man avsluta sommaren på något bättre sätt?
Tror knappast det!!
Future here i come!!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0